ons. 17. feb. | ZOOM

Strategisk kommunikasjon

Formålet med samlingen er å gjøre selskaper bevisste på hvordan det kan bruke kommunikasjon som et strategisk konkurransemiddel
Registreringen er lukket
Strategisk kommunikasjon

Tid og sted

17. feb., 10:00 – 10:45
ZOOM

Om arrangementet

Kursholder: Oddvar Solemsli, Exion

En bevisst og rotfestet identitet er forutsetningen for tydelig kommunikasjon og for å ta en posisjon i markedet. Dette er avgjørende for å vekke interesse hos kunder, leverandører og investorer, for å klargjøre selskapets posisjon i forhold til konkurrentene, og for å bygge en vinnende bedriftskultur.

Formålet med samlingen er å gjøre selskaper bevisste på hvordan det kan bruke kommunikasjon som et strategisk konkurransemiddel, forstå sammenhengen mellom strategisk posisjon og kommunikasjon, og bevisstgjøre selskapet omkring viktigheten av at hele organisasjonen «lever» selskapets merkevare.

I denne samlingen vil en få hjelp til å lage en verktøykasse for strategisk kommunikasjon som inneholder strategiske, visuelle og verbale elementer.

Presentasjonen vil bli gjort tilgjenglig for deltakerne.

Billetter
Pris
Antall
Total
  • Strategisk kommunikasjon
    0 kr
    0 kr
    0
    0 kr
Total0 kr

Dele dette arrangementet